676637_971

دعوت ۲۱۰ نفر از ادوار و فعالین دانشجویی از حجت الاسلام و المسلمین دکتر سیدابراهیم رئیسی برای حضور در انتخابات

به نام خدا و با یاد خدا شروع کنید و برای نجات کشور از وضع موجود و نجات مردم ایران، دولت انقلابی آینده را شکل دهید. در صحنه حاضر شوید، که اگر نیایید، باید پاسخگوی جوانان انقلابی باشید.

گروه سیاسی- رجانیوز: ۲۱۰ نفر از ادوار وفعالین دانشجویی از حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت به عمل آوردند.

به گزارش رجانیوز مشروح نامه در ادامه آمده است:

شرایط نامناسب اقتصادی مردم، به همراه فسادها و تبعیض‌ها در ساختار اداری، بیکاری و رکود، سلطه‌ی بانک‌ها بر شئون مختلف زندگی مردم، ویژه خواری و بی اعتنایی به مستضعفین، ساختار فرسوده و بروکراسی پیچیده‌ی اداری و افزایش آسیب‌های اجتماعی، فغان و شِکوه‌ی مردم را بلند کرده است.

مگر نه‌ این‌که انقلاب شد تا بسیاری از این مناسبات غلط عوض شود؟ انقلاب شد تا هر آنچه که متناسب با نظام طاغوتی بود، جای خود را به یک نظام بر مبنای اندیشه اسلام ناب بدهد، نه این‌که فقط شاه برود و نظام سلطنتی عوض شود.

حال که مسئولان دولتی، اختلاس را معوقه‌ی بانکی تشخیص می‌دهند و حقوق بگیران نجومی را ذخیره‌های نظام معرفی می‌کنند، مگر می‌شود شرایط اقتصادی را به‌وسیله‌ی بازی با کلمات و گفتار درمانی تشریح و درمان کرد؟

چگونه است که نقدینگی و ضریب جینی به این صورت افزایش پیدا کرده؟ آیا غیر از این است که با وجود افزایش دو برابری هزینه‌های جاری کشور، نه حقوق کارمندان افزایش چشم‌گیری داشته، نه یارانه‌‌ی نقدی افزایش یافته و نه بودجه‌ی عمرانی کشور افزایش یافته است؟

وقتی تعداد یارانه بگیران کاهش یافته و پروژه‌های عمرانی نیز در تعداد کمتر شده‌اند و بسیاری تعطیل، مازاد این افزایش هزینه چه دلیلی دارد و در چه مسیری خرج می‌شود؟

آیا مردم باید تاوان بی برنامگی و بی انضباطی مالی دولت و اسراف‌های بیش از حد آن را بپردازند؟

دولت، پرداخت یارانه را مصیبت عظما خوانده و در مقابل، با ولخرجی کشور را گران اداره می‌کند. عمده محصولات وارداتی، کالاهای مصرفی هستند و در مقابل، تولید از رونق افتاده؛ اما واردات خودرو، اقلام صرفاً مصرفی و اجناس لوکس و واردات از چین افزایش یافته است!

غیر از این است که کشور خسارت راهبردهای غلط دولتی را می‌پردازد که نتیجه‌ی فعالیت پر سر و صدای آن، رکود عمیق‌تر، بیکاری بیشتر، تعطیلی گسترده‌ی واحدهای صنعتی و نقدینگی بالغ بر ۱۲۰۰ هزار میلیارد تومانی است؟

جز این نیست که موتور اقتصاد کشور را خاموش کرده‌اند و سخن از تورم تک رقمی می‌زنند و نمی‌‌اندیشند اگر این موتور روشن شود، اژده هاى نقدینگى را چگونه کنترل خواهند کرد؟!

اکنون، با وجود افزایش سه برابری درآمد نفتی دولت، در کارخانه‌ها با ظرفیت خالی ۴۰، ۵۰ یا ۶۰ درصدی روبرو هستیم. و مگر غیر از این است کسانی که به محدود شدن هزارها میلیارد تومان از نقدینگی بانک‌ها در دست عده‌ای ویژه خوار رضایت می‌دهند، در حقیقت هزاران نفر را در حصار بیکاری قرار داده‌اند؟!

آیا جز این است که از بیش نود درصدِ معوقات چند ده هزار میلیاردی در جیب ۲۳ نفر مانده و این تعداد، ۹۰ درصد بدهکاران کلان بانکی کشور هستند؟!

با این سرمایه‌ی عظیم معطل مانده، دولت می‌گوید منابع نداریم. باید به این پرسش، پاسخ داده شود که با توجه به وجود منابع متعدد و درآمدهای کلان، این‌ منابع کجا هزینه می‌شوند؟

مگر غیر از این است که در این دولت نقدینگی ۳ برابر و هزینه‌های جاری ۲ برابر گشته؟ آیا این اتفاق نشانگر هزینه‌‌ی بالای دولت و فایده کم آن نیست؟  آیا این دولت بی انضباط، با ریخت و پاش‌های بی حساب، می تواند بر مشکلات اقتصادی فائق آید؟

دولت و برخی مسئولان هم نوای آن، با دادن آدرس غلط، تمام مشکلات عالم را به تحریم ها گره زدند، در حالی که تا چند ماه قبل‌تر از آن، همه‌ی مشکلات به مدیریت کشور گره خورده بود!

دشمن که اعتراف کرد تحریم‌ها علیه ایران دیگر اثربخش نیست، عده ای برجام را مطرح کردند. با هدف رفع همه‌ی تحریم‌ها با دشمن غدّار و قسم خورده مذاکره کردند و با ذوق زدگی برجام را آوردند؛ برجام که آمد، به گفته‌ی خودشان سهم ما تقریبا هیچ بود!

در تمام این مدت، با تحلیل‌های فلج کننده اعتماد به نفس ملی را تضعیف و توانمندی داخلی را تحقیر کردند و دل‌بسته به سراب وعده‌های دشمن شدند. و تا کنون، این چهارمین سال است که کشور را در عقب ماندگی رها کرده‌‌اند.

دشمن برای فشار اقتصادی بر ملت، آرایش جنگی گرفت، تحریم های جدید اعمال کرد و به اموال ما دستبرد زد، اما عده‌ای هنوز در تردید هستند که آیا او رفیق است یا رقیب یا دشمن!

بزرگ‌ترین خطای راهبردی دولت این بود که سرنوشت مردم را به مذاکره با آمریکا گره زد و  امروز توان اظهار پشیمانی ندارد. در این میان، مهم این نیست که دشمن تا دیروز خشمگین بود و امروز لبخند می‌زند، مهم نشاندن لبخند بر چهره مردم و زدودن غم از چهره بیکاران است.

ما جمعی از جوانان انقلابی، شما را مورد خطاب قرار می‌دهیم:

برای رفع این مشکلات و ناکارآمدی موجود چه باید کرد؟ سوال جوانان انقلابی از شما این است که آیا نباید به این دوران پایان بخشید؟

آیا نمی‌توان بر مشکلات فعلی غلبه کرد؟ آیا رهنمودهای رهبر انقلاب فقط در حد سخنرانی هستند و قابلیت اجرایی ندارند؟

ما با آگاهی از توانایی ها و استعدادهای کشور، به آینده امیدواریم. تجربه ثابت کرده است، هرگاه با اتکا به نصرت الهی به صحنه آمدیم، موفق بوده‌ایم. با اتکا بر همان اندیشه‌هایی که در دفاع مقدس موفق شدیم، می‌توانیم در اقتصاد، صنعت، تجارت و کشاورزی نیز موفق شویم. وقتی به توانمندی‌های داخلی اتکا کنیم، دیگر منتظر و نگران یک توافق نمی‌شویم که معلوم نیست طرف مقابل به آن پایبند است یا خیر.

امروز ظرفیت‌ها و سرمایه‌های فراوانی که در کشور وجود دارند، نوید آینده‌ای روشن را برای مردم می‌دهند. امروز کشور ما به‌خاطر وجود سرمایه‌های طبیعی، انسانی و هم چنین فرصت‌های بین‌المللی، ظرفیت پیشرفت فوق‌العاده‌ای را در درون خود دارد. امروز جمهوری اسلامی به یک قدرت اثرگذار در سطح منطقه و در مواردی در سطح جهان تبدیل شده است.

زیرساخت‌های گسترده‌ای در سراسر کشور وجود دارد که بایستی با تزریق دانش و فناوری و به‌کارگیری نیروی متخصص و راهبرد اقتصاد دانش بنیان، از آن‌ها بهره گرفت. امروز به روحیه‌ای نیاز داریم که در ۸ سال دفاع مقدس تجربه کردیم؛ همان که در حوزه‌هاى هوا فضا، دفاعی، سلول‌های بنیادی، نانو و امثال آن توانست رتبه‌های یک رقمی را برای ایران عزیز در سطح جهان به ارمغان آورد. همان که شیطان بزرگ از آن آزرده است و نمی‌تواند قدرت دیگری را در حال تجلی در سطح جهان ببیند.

امروز، امنیت مثال زدنی کشور به برکت حضور مقتدرانه‌ی جوانان است؛ همین جوانانی که امنیت را به ارمغان آوردند، می‌توانند مشکلات و نارسایی‌هایی از قبیل رکود و بیکاری را نیز حل کنند.

همه این ها منطبق با دغدغه‌ای است که مقام معظم رهبری طی دو دهۀ گذشته به کرّات بر آن تأکید داشته‌اند و تنها و تنها راه حل مشکلات اقتصادی کشور را در گرو اجرای این راهبرد می‌دانستند.

به جرات می‌گوییم، با اتکا به درون و ظرفیت داخلی، البته با مناسبات صحیح، پویا و فعال، با بخش عمده‌ی جهان می‌توان با قدرت و توان بیشتر پیش رفت.

امروز کشور ما در موقعیتی است که دشمنان نیز اذعان می‌کنند بدون حضور ایران بسیاری از مسائل منطقه حل شدنی نیست.

دشمن از تفکر انقلابی می‌ترسد، چون کارآمد است و کشور را مقتدر می‌کند. هر جا نقطه ضعفی است، به دلیل دور شدن از تفکر انقلابی است. هرجا اختلاس و فساد و حقوق نجومی و اموال نجومی است، یعنی از تفکر و اندیشه انقلاب اسلامی فاصله گرفته شده است. مردم منبع قدرت کشورند و باید همین مردم سرسفره انقلاب بنشینند، نه عده ای ویژه‌خوار.

البته که رسیدن به آرمان‌های والای ملت ایران، با دولت پیر و فرتوت ممکن نیست. با دولت ساده زیست می‌توان به آرمان‌ها رسید، نه با دولتی که از ویژه خواران حمایت می‌کند. ما دولت کار می‌خواهیم، نه دولت شعار؛ دولت شفافیت گرا، نه دولت اشرافیت‌گرا؛ دولت خدمت‌گزار، نه دولت منت‌گزار؛ دولت اقدام و عمل، نه دولت وعده و ادعا؛ دولت با مردم، نه دولت بر مردم؛ دولت اقتصاد مقاومتی پایدار، نه اقتصاد لیبرال وابسته یک ورشکسته؛ دولتی از جنس مردم، نه دولتی از جنس اشراف؛ دولت متکی بر توان داخلی، نه دولت دل سپرده به آمریکا و اروپا. دولت پاکدستی و نه دولت حقوق‌های نجومی.

امروز مشهودترین و بزرگ‌ترین چالش‌های کشور مسئله‌ی اقتصاد ملّی است. انتظار به‌حقّ مردم این است که از یک اقتصاد شکوفا برخوردار باشند، رفاه عمومی باشد، طبقه‌ی ضعیف از وضعیّت غیر‌قابل ‌قبول خارج بشود، از مشکلات نجات پیدا کند. اقتصاد کشور نیازمند یک حرکت جدّی و یک کار بزرگ است. وقتی کشور درگیر یک جنگ تمام عیار اقتصادی است، یعنی تیمی خبره، با نگاه انقلابی و ایمان به حل مشکلات موجود، می‌تواند ما را از این برهه عبور دهد. نگاهی که معتقد باشد، باید رونق و پیشرفت اقتصادی را از ظرفیّت‌های درون کشور و درون مردم تأمین کنیم؛. ظرفیّت‌های فراوانی که یا استفاده نشده است، یا درست استفاده نشده است. در مقابل نگاهی که نتیجه آن را در چندسال اخیر دیده‌ایم.

ما به عنوان جمعی از جوانان انقلابی میهن عزیزمان، شما را دارای سلامت اعتقادی و اخلاقی، معتقد به عدالت و خدمت صادقانه به مردم، دارای سلامت اقتصادی و دارای روحیه فسادستیزی، قانون گرا و پایبند به حکمت و خردگرایی در کارها، و مومن به ظرفیّت درون‌زای کشور و دارای راهبردهای کلان اقتصاد مقاومتی می‌دانیم.

شما را مخاطب نامه خود قرار دادیم، چون شما را مستقل از احزاب و گروه ها و متعهد و پایبند به ارزش‌ها و وفادار به ارزش های حقیقی انقلاب و مکتب امام و مورد اعتماد نظام و رهبری می دانیم.

به نام خدا و با یاد خدا شروع کنید و برای نجات کشور از وضع موجود و نجات مردم ایران، دولت انقلابی آینده را شکل دهید. در صحنه حاضر شوید، که اگر نیایید، باید پاسخگوی جوانان انقلابی باشید.

والسلام علیکم و رحمه الله

  1. ۱٫       کامران باقری لنکرانی عضو هیات موسس جامعه اسلامی دانشجویان شیراز

    ۲٫       میثم نیلی           دبیرکل اسبق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور

    ۳٫       محسن منصوری    دبیرکل اسبق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور

    ۴٫       ابراهیم شمشیری  دبیرکل اسبق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور

    ۵٫       مجدالدین معلمی  دبیرکل اسبق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور

    ۶٫       عبد الرسول حیدری           دبیرکل اسبق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور

    ۷٫       علی جوادی         دبیرکل اسبق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور

    ۸٫       علی رضا آرانی نژاد دبیرکل اسبق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور

    ۹٫       حسین زینلیان بروجنی       دبیرکل اسبق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور

    ۱۰٫   مجتبی سلطانی    قائم مقام اسبق دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

    ۱۱٫   حسین پیشوا        مسئول اسبق بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر

    ۱۲٫   سید سجاد موسوی دبیر تشکیلات اسبق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

    ۱۳٫   سید علی موسوی  دبیر تشکیلات اسبق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

    ۱۴٫   علی اصغر جاویدپرور           دبیر اسبق روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

    ۱۵٫   احمدعبدی          دبیر سیاسی اسبق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

    ۱۶٫   محمدعلی کاویانی دبیر سابق آموزش اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

    ۱۷٫   اکبر شهبازی        دبیر اسبق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران

    ۱۸٫   اصغر زیبنده         مسئول تشکیلات اسبق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران

    ۱۹٫   رضا اصغری اذر      مسئول تشکیلات سابق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران

    ۲۰٫   امین عطایی         مسئول سیاسی سابق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران

    ۲۱٫   مهرداد مهدیزاده    مسئول آموزش سابق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران

    ۲۲٫   جواد جلوانی         دبیر اسبق آموزش جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان

    ۲۳٫   هادی شهبازی      دبیر اسبق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان

    ۲۴٫   مهدی شایسته      دبیر اسبق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان

    ۲۵٫   علی عباسی         دبیر اسبق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان

    ۲۶٫   سلمان هاشمیان   دبیر اسبق تشکیلات جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان

    ۲۷٫   میثم صمدی        دبیر اسبق تشکیلات جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان

    ۲۸٫   امیر حاجی بابایی  دبیر اسبق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان

    ۲۹٫   عبدالله مرادی       دبیر اسبق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان

    ۳۰٫   هادی بیگی نژاد    دبیر اسبق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان

    ۳۱٫   محمد علی مرادیان دبیر اسبق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان

    ۳۲٫   هومن هاشمی نژاد دبیر اسبق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان

    ۳۳٫   امیر موسی وند      دبیر اسبق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان

    ۳۴٫   هادی اسماعیلی    دبیر اسبق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان

    ۳۵٫   احسان عابدی       دبیر اسبق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد

    ۳۶٫   علیرضا زارع شهرآبادی        دبیر سابق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد

    ۳۷٫   علیرضا الیاسی      دبیر اسبق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد

    ۳۸٫   سجاد اسماعیلی    دبیر اسبق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد

    ۳۹٫   حیدر بیرانوند       دبیر اسبق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد

    ۴۰٫   وحید قاسمی       دبیر اسبق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهرکرد

    ۴۱٫   مهدی کوچکزاده    دبیر اسبق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهرکرد

    ۴۲٫   محمد مهدی مالکی پور       دبیر سابق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهرکرد

    ۴۳٫   آرمان جلیلیان      دبیر سابق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ایلام

    ۴۴٫   امین خراسانی      دبیر سابق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان مشهد

    ۴۵٫   امیرحسین درویشی            دبیر اسبق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان

    ۴۶٫   مهدی امین محمدی          دبیر سابق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه دانش پژوهان اصفهان

    ۴۷٫   مهدی ابراهیمی    دبیر سابق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی سهند تبریز

    ۴۸٫   علی شعبانی        دبیر سابق انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه اراک

    ۴۹٫   عیسی جهانشاهی دبیر سابق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان

    ۵۰٫   سجاد ترابی          دبیر سابق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه

    ۵۱٫   مرتضی گلشنی     دبیر اسبق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ملایر

    ۵۲٫   علی گردان           دبیر اسبق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی

    ۵۳٫   حجت محمدی     دبیر اسبق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان

    ۵۴٫   احمد بیگدلی       دبیر اسبق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان

    ۵۵٫   حامد مرادی         دبیر اسبق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه

    ۵۶٫   بهنام عاشق‌دل      دبیر اسبق جامعه اسلامی‌ دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی

    ۵۷٫   محمد راستکار      دبیر اسبق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز

    ۵۸٫   سید محسن ساداتی‌نژاد       دبیر اسبق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان

    ۵۹٫   علیرضا رحمانی     قائم مقام اسبق واحد آموزش اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

    ۶۰٫   سید عباس شهرآئینی         قائم مقام سابق آموزش اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

    ۶۱٫   علی جدی           مسئول اسبق اجرایی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد

    ۶۲٫   حسین یگانگی     دبیر اسبق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کاشان

    ۶۳٫   محمد کرکه آبادی عضو اسبق شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران

    ۶۴٫   سید میلاد ترابی    دبیر اسبق واحد آموزش جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان

    ۶۵٫   هادی محمدی      دبیر اسبق واحد فرهنگی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان

    ۶۶٫    محمود رضایی خانلر           دبیر اسبق واحد فرهنگی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان

    ۶۷٫   سید مسعود حسنی            دبیر اسبق واحد سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان

    ۶۸٫   جعفر سالاری انجام            دبیر سابق واحد فرهنگی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان

    ۶۹٫   امید امیدی          دبیر اسبق جامعه اسلامی دانشجویان دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا همدان

    ۷۰٫   موسی کشاورز       دبیر اسبق واحد تشکیلات جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان

    ۷۱٫   رسول نقی زاده     دبیرتشکیلات سابق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی

    ۷۲٫   محمد شیردل       عضو اسبق شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید رجایی

    ۷۳٫   غدیر بلالی          عضو سابق بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بیرجند

    ۷۴٫   هادی ذاکرین       عضو اسبق شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوشهر

    ۷۵٫   محمد حسین کاظمی         عضو سابق شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز

    ۷۶٫   ظهیر محمدی      مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اهواز

    ۷۷٫   صالح مدرس زاده   دبیرتشکیلات اسبق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد

    ۷۸٫   مهدی کردی        عضو اسبق شورای بسیج دانشجویی دانشگاه ملایر

    ۷۹٫   قمرجهان شادمان  دبیر اسبق دانشکده بهداشت و پیراپزشکی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه  علوم پزشکی مشهد

    ۸۰٫   محمدحسین جزنیان          دبیر اسبق سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ملایر

    ۸۱٫   فرزاد حاج هاشمی مسوول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد خمینی شهر

    ۸۲٫   هادی علیشاهی    مسوول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد خمینی شهر

    ۸۳٫   علی اکبر داوودی   مسوول سیاسی اسبق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان

    ۸۴٫   رسول قاسمی       مسوول فرهنگی اسبق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان

    ۸۵٫   سعید یوسفیان     دبیر تشکیلات اسبق جامعه اسلامی دانشجویان  دانشگاه صنعتی اصفهان

    ۸۶٫   ابوالفضل تقی زاده  دبیر سابق فرهنگی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز شیراز

    ۸۷٫   مجید پوستین دوز مسوول سیاسی اسبق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان

    ۸۸٫   محمد هوشمند     مسوول بسیج دانشگاه ازاد خمینی شهر

    ۸۹٫   محمد رضا میرزازاده            مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی سیرجان

    ۹۰٫   عباس برفه           دبیر سابق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی سیرجان

    ۹۱٫   مرتضی خالقی      مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان

    ۹۲٫   محمدحسین آزادی            دبیر سابق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان

    ۹۳٫   سیدمحمدصادق تقوی        دبیر سابق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان

    ۹۴٫   امیرحسین آهنگری            مسئول سابق بسیج دانشجویی علوم پزشکی لرستان

    ۹۵٫   حسین فیروزی تودشکی      مسئول اسبق واحد فرهنگی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد

    ۹۶٫   رضا اسدی           مسئول هیئت فاطمیون دانشگاه یزد

    ۹۷٫   رضا فرهمند         مسئول واحد روابط عمومی سابق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

    ۹۸٫   محمد حسین کامیاب         عضو اسبق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد

    ۹۹٫   رسول قبادی        مسئول اسبق واحد روابط عمومی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد

    ۱۰۰٫                       عبدالرضا هادیزاده نائینی      مسئول اسبق واحد سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد

    ۱۰۱٫                       محسن سلیم        مسئول اسبق واحد فرهنگی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد

    ۱۰۲٫                       محمد ملاباقری     مسئول سابق واحد بین الملل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان اصفهان

    ۱۰۳٫                       امین اعظمی        عضو اسبق واحد آموزش جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد

    ۱۰۴٫                       محمد آبشاری      مسئول اسبق واحد تشکیلات جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد

    ۱۰۵٫                       سجاد نجفی         دبیر سابق هیات دانشجویی متوسلین به چهارده معصوم دانشگاه سیستان و بلوچستان

    ۱۰۶٫                       علی بامری           دبیر سابق هیات دانشجویی متوسلین به چهارده معصوم دانشگاه سیستان و بلوچستان

    ۱۰۷٫                       سبحان شریفی     دبیر سابق هیات نظارت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان

    ۱۰۸٫                       محمد رضا رضایی  دبیر اسبق شورای صنفی دانشگاه اراک

    ۱۰۹٫                       محمد امین ابراهیمی          دبیر سیاسی سابق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان

    ۱۱۰٫                       صادق اسماعیلی    عضو سابق هیات نظارت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان

    ۱۱۱٫                       حسن کاربخش     دبیر سابق انجمن اسلامی دانشجویان ۱۳۵۸دانشگاه سیستان و بلوچستان

    ۱۱۲٫                       محمد رضا نظری   دبیر سابق انجمن اسلامی دانشجویان ۱۳۵۸دانشگاه سیستان و بلوچستان

    ۱۱۳٫                       عارف سبحانی      دبیر سابق کانون کفا دانشگاه سیستان و بلوچستان

    ۱۱۴٫                       حسین زهدی       دبیر سابق هیات دانشجویی متوسلین به چهارده معصوم دانشگاه سیستان و بلوچستان

    ۱۱۵٫                       محمد بکرای        دبیر مجمع هماهنگی تشکل های دانشگاه ملایر

    ۱۱۶٫                       امید جوادی          دبیر سابق تشکل قرآن و عترت دانشگاه ملایر

    ۱۱۷٫                       حامد نوروزی        جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهرکرد

    ۱۱۸٫                       حسن قربانی        جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهرکرد

    ۱۱۹٫                       امیر محمد قدسی  جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهرکرد

    ۱۲۰٫                       محمد نجفی        جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهرکرد

    ۱۲۱٫                       محمدامین فضیلت پور        مسئول سابق حوزه بسیج دانشجویی علوم پزشکی لرستان

    ۱۲۲٫                       مهدی ماکنالی      عضو سابق شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان شهید مهاجر اصفهان

    ۱۲۳٫                       مهدی اسفندیاری  عضو اسبق شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان

    ۱۲۴٫                       محمد تمنایی       عضو اسبق شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان

    ۱۲۵٫                       یوسف نجفی        دبیر سابق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بناب و عضو سابق کمیسیون تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

    ۱۲۶٫                       حسین محمودی   معاونت اسبق خروجی واحد آموزش جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد

    ۱۲۷٫                       وحید علمی         دبیر سابق واحد روابط عمومی و قائم مقام دبیر سابق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه

    ۱۲۸٫                       اکبر رضایی          دبیر سابق تشکیلات جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان

    ۱۲۹٫                       محمد زراعت کاشانی          عضو سابق شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان

    ۱۳۰٫                       علی نوحه            مسئول سابق واحد سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان

    ۱۳۱٫                       مصطفی شفیعی نژاد          جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهرکرد

    ۱۳۲٫                       امیر حسین خلیل اللهی      جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهرکرد

    ۱۳۳٫                       سید محمد حسین حسینی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهرکرد

    ۱۳۴٫                       احمدرضا میرزایی  جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهرکرد

    ۱۳۵٫                       محمد رضا یعقوبی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهرکرد

    ۱۳۶٫                       نجمه محمدی فشارکی       دبیر اسبق واحد خواهران اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

    ۱۳۷٫                       زهرا نصیری         دبیر سابق واحد خواهران اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

    ۱۳۸٫                       فریبا سنگیان        دبیر اسبق واحد خواهران اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

    ۱۳۹٫                       نرجس بختیار(خلج)           دبیر اسبق واحد خواهران اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

    ۱۴۰٫                       سمیرا احمدی      دبیر اسبق واحد فرهنگی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

    ۱۴۱٫                       فرناز پوره مسئول واحد خواهران اسبق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران

    ۱۴۲٫                       شهرزاد اسفندیاری عضو اسبق شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشکده فنی دانشگاه تهران

    ۱۴۳٫                       افسانه قاسمی       مسئول اسبق واحد آموزش جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه همدان

    ۱۴۴٫                       مرضیه بخشی       مسئول اسبق واحد خواهران جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه همدان

    ۱۴۵٫                       راضیه رحیمی       مسئول اسبق واحد خواهران جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان

    ۱۴۶٫                       نیلوفر محمدی      مسئول اسبق واحد خواهران جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان

    ۱۴۷٫                       فاطمه پایدارنور     مسئول اسبق واحد آموزش جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان

    ۱۴۸٫                       لیلا غیاثوند          مسئول اسبق واحد خواهران جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان

    ۱۴۹٫                       مریم کاظمی        مسئول اسبق واحد تشکیلات جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان

    ۱۵۰٫                       اکرم یوسفی پارسا مسئول اسبق واحد سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان

    ۱۵۱٫                       معصومه هادی      مسئول اسبق واحد فرهنگی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان

    ۱۵۲٫                       شیما کاکاوند        مسئول اسبق واحد فرهنگی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان

    ۱۵۳٫                       فاطمه آچنگان      دبیر سابق واحد خواهران انجمن اسلامی مستقل دانشگاه باهنر کرمان

    ۱۵۴٫                       مرضیه شریفی      معاونت اسبق سیاسی واحد خواهران جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد

    ۱۵۵٫                       فاضله دهقانی عشرت آباد    مسئول سابق واحد خواهران جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد

    ۱۵۶٫                       فاطمه پورمقدم     معاونت سابق فرهنگی واحد خواهران جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد

    ۱۵۷٫                       زهره برخورداریان   عضو سابق معاونت تشکیلات واحد خواهران جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد

    ۱۵۸٫                       خدیجه حبیبی     عضو سابق معاونت تشکیلات واحد خواهران جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد

    ۱۵۹٫                       فاطمه خسروی     دبیر سابق واحد خواهران کانون کفا دانشگاه سیستان و بلوچستان

    ۱۶۰٫                       فاطمه کدیور        دبیر سابق آموزش جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز

    ۱۶۱٫                       معصومه عبداللهی  جانشین سابق بررسی تحلیل و دبیر واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان

    ۱۶۲٫                       رعنا بنازاده           دبیر سابق واحد خواهران جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان

    ۱۶۳٫                       مرضیه مومنی       دبیر کانون علمی بسیج دانشجویی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان

    ۱۶۴٫                       حدیث کوشکی     عضو شورای مرکزی کانون افسران دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان

    ۱۶۵٫                       بنت الهدی صدرپور            دبیر سابق کانون مهدویت دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان

    ۱۶۶٫                        عذرا بامری           مسئول سابق آموزش بسیج دانشجویی دانشگاه بم

    ۱۶۷٫                       حدیثه بهزادی      دبیر واحد عقیدتی – سیاسی هیات محبان ولیعصر دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان

    ۱۶۸٫                       مرضیه زارعی        واحد خواهران سابق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ملایر

    ۱۶۹٫                       آسیه امان اللهی    مسئول سابق کانون جهادی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان

    ۱۷۰٫                       فاطمه ملاحسینی  پشتیبانی هیات محبان ولیعصر دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان

    ۱۷۱٫                       زینب رامشگر        دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان

    ۱۷۲٫                       خدیجه عاقل        دبیر سابق واحد سیاسی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان

    ۱۷۳٫                       ملیحه سلمانی      هیات دانشجویی فاطمه الزهرا دانشگاه سیستان و بلوچستان

    ۱۷۴٫                       افسانه پیفون        بسیج دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان

    ۱۷۵٫                       نجمه غلامی        جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان

    ۱۷۶٫                       سحر فرخی          مدیر مسئول نشریه دور و نزدیک دانشگاه سیستان و بلوچستان

    ۱۷۷٫                       منصوره حجاری     انجمن اسلامی مستقل دانشگاه سیستان و بلوچستان

    ۱۷۸٫                       افسانه گلبازخانی پور          مسئول هیات دانشجویی فاطمه الزهرا دانشگاه سیستان و بلوچستان

    ۱۷۹٫                       نرگس زاهدی       دبیر واحد خواهران کانون شاهد دانشگاه سیستان و بلوچستان

    ۱۸۰٫                       بتول مشایخی       جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان

    ۱۸۱٫                       مهسا مرگان         دبیر واحد خواهران انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه سیستان و بلوچستان

    ۱۸۲٫                       سکینه مسلمی     جانشین بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان

    ۱۸۳٫                       هانیه نورنیا          انجمن اسلامی مستقل دانشگاه سیستان و بلوچستان

    ۱۸۴٫                       فائزه اسلامی        واحد خواهران انجمن اسلامی مستقل دانشگاه سیستان و بلوچستان

    ۱۸۵٫                       فریده پورنظری     عضو شورای هیات دانشجویی فاطمه الزهرا(س) دانشگاه سیستان و بلوچستان

    ۱۸۶٫                       حمیده رشیدی پور            جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان

    ۱۸۷٫                       نگار شمس الدینی دانشگاه سیستان و بلوچستان

    ۱۸۸٫                       مژگان سالاری      جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان

    ۱۸۹٫                       فاطمه رازی          جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان

    ۱۹۰٫                       مریم مالداری        واحد تشکیلات سابق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان

    ۱۹۱٫                       سکینه داشته        جانشین خواهر بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بهبهان

    ۱۹۲٫                       زهرا دانشی          دبیر کانون فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه یزد

    ۱۹۳٫                       مطهره مهدوی      کانون فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان

    ۱۹۴٫                       اعظم امینی          جانشین خواهر بسیج دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان

    ۱۹۵٫                       فاطمه مظاهری     مسئول کانون علمی بسیج دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان

    ۱۹۶٫                       شهلا نفیسی        واحد فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان

    ۱۹۷٫                       مطهره صالحی      دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه. چابهار

    ۱۹۸٫                       اعظم خوب نژاد     فرهنگی سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز

    ۱۹۹٫                       سمیه مدیری       مسئول هیات دانشجویی عشاق الزینب دانشگاه سیستان و بلوچستان

    ۲۰۰٫                       یلدا یزدانی           عضو معاونت سابق نشریه واحد خواهران جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد

    ۲۰۱٫                       عالیه عابدینی       مسئول پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان

    ۲۰۲٫                       نجمه احمدی       مسئول سنگر جهادی بسیج دانشجویی لرستان

    ۲۰۳٫                       زهرا مذنب           عضو سابق معاونت سیاسی واحد خواهران جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد

    ۲۰۴٫                       فاطمه ترکان        عضو اسبق شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان

    ۲۰۵٫                       زینب جلوانی        عضو اسبق شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان

    ۲۰۶٫                       زهرا رمضانی         عضو اسبق شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان

    ۲۰۷٫                       فاطمه یوسفی منش           عضو اسبق شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان

    ۲۰۸٫                       مرضیه فانی          عضو اسبق شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان

    ۲۰۹٫                       لطیفه سادات مرتضوی    عضو اسبق شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان

    ۲۱۰٫                       عاطفه سادات حسینی        عضو اسبق شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>