927-min

بعیدی نژاد سفیر ایران در لندن است یا سفیر انگلیس در تهران؟/ وقتی سفیر لندن نشین ایران دلسوز یک محکوم امنیتی می‌شود

دلایل انسان‌دوستانه، داشتن فرزند کوچک در حالی دستاویز بعیدی‌نژاد و وزارت خارجه برای آزادی نازنین زاغری با نهایت سعی! شده است که گویا این مجرم امنیتی زمانی که مشغول اجرای منویات سرویس‌های بیگانه بوده خبر نداشته که فرزندی خردسال دارد!
گروه سیاسی-رجانیوز: حمید بعیدی‌نژاد اخیراً در مصاحبه با بی بی سی فارسی از نهایت تلاش‌ خود و وزارت خارجه برای آزادی یک مجرم امنیتی پرده برداشت تا  رکوردش در دفاع از بیگانگان  دست‌نیافتنی‌تر از گذشته شود!
به گزارش رجانیوز این اولین بار نیست که اقدامات و اظهارات بعیدی‌نژاد در تضاد با منافع ملی ایران قرار دارد؛ از ایرادات فاحش برجام در نتیجه ضعف تیم کارشناسی هسته‌ای گرفته تا نادیده‌گرفتن تعلل آشکار پلیس انگلیس در حمله به سفارت ایران در لندن! جدیدترین اقدام آقای سفیر هم تلاش برای آزادی نازنین زاغری است؛ مجرمی که به دلایل امنیتی و جمع‌آوری اطلاعات برای سرویس‌های جاسوسی خارجی به ۵ سال حبس محکوم شده است.
بعیدی‌نژاد در پاسخ به سوال مجری برنامه «نیوزنایت» در خصوص آزادی نازنین زاغری می‌گوید:  «وزارت امور خارجه ایران درخواست‌های مبنی بر امکان آزادی خانم زاغری به‌دلایل انسان‌دوستانه را با توجه به آنکه وی فرزند کوچکی هم دارد به قوه قضائیه منعکس نموده‌است و موضوع در حال بررسی است.»
سفیر ایران در لندن در ادامه نیز می‌گوید: «تصمیم با قوه قضائیه است و ما تبادل نظر تنگاتنگی را در این زمینه به قوه قضائیه داریم و نهایت سعی خودمان را می‌کنیم».
دلایل انسان‌دوستانه، داشتن فرزند کوچک در حالی دستاویز بعیدی‌نژاد و وزارت خارجه برای آزادی نازنین زاغری با نهایت سعی! شده است که گویا این مجرم امنیتی زمانی که مشغول اجرای منویات سرویس‌های بیگانه بوده خبر نداشته که فرزندی خردسال دارد!
 چرا بعیدی‌نژاد برای یکبار هم که شده از لاک دفاعی خارج نمی‌شود و در سخنرانی‌ها و اظهارنظرهای بجا و بیجای خود از مدعیان حقوق بشر و تمدن به اصطلاح نوین جهانی نمی‌پرسد که چرا کسی برای فرزندان شهدای مدافع حرم ایرانی، زمانی که مورد اصابت مستقیم و یا غیرمستقیم فرانسه، انگلیس و آمریکا قرار می‌گیرند دلسوزی نمی‌کند؟ فرزند خردسال داشتن و معیارهای انسان‌دوستی تنها مخصوص مجرم دوتابعیتی می‌شود که مشغول آموزش خبرنگاران برای براندازی نرم جمهوری اسلامی بوده است؟
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>