دختران ورزشکار و محجبه ایرانی در میادین بین المللی خوش درخشیده اند/ تا به حال به کسی نباخته ام

در گفت و‌گو با قهرمان کیک بوکسینگ کار مطرح شد:

فاطمه ابراهیمی نژاد بهترین بازیکن مسابقات فول کنتاکت کیک بوکسینگ بانوان گفت: امروزه دختران ایرانی به خصوص در عرصه ورزش با پوشش و حجاب برتر در میادین بین المللی خوش درخشیده است به همه ثابت کرده که دختران ایرانی با هر نوع پوشش میتوانند جایگاه نخست را از آن خود کند.

 فاطمه ابراهیمی نژاد بهترین بازیکن مسابقات فول کنتاکت کیک بوکسینگ بانوان، در گفت و‌گو با طنین یاس، به مناسبت روز دختر گفت: روز دختر روز پاکی‌ها و شکفته شدن طراوت همراه با احساسات لطیف است  و در این روز که ولادت  حضرت معصومه(س) بانوی خوبی‌ها است، ضمن تبریک به تمامی دختران ایرانی، آرزوی موفقیت در تمامی عرصه‌ها برای  آنها دارم.

وی ادامه  داد: امروزه دختران ایرانی در همه عرصه ها به خصوص در عرصه ورزش با پوشش و حجاب برتر در میادین بین المللی خو درخشیده اند و به همه ثابت کرده اند که دختران ایرانی با هر نوع پوشش می توانند جایگاه نخست را از آن خود کند و خدا را شکر این موفقیت هم شامل حال من در عرصه‌های رقابت شده است.

بهترین بازیکن مسابقات فول کنتاکت کیک بوکسینگ بانوان، باخت را واژه ای نامفهوم برای خود دانست و افزود: من در هیچ مسابقه ای  نباخته ام و فقط در یک مسابقه که آن هم ناعادلانه داوری شد بازی را واگذار کردم و تمامی مسابقاتم را عادلانه پیروز شده ام و هر خانمی که روبروی من  قرار می گیرد را از همان ابتدا با چند ضربه کاری از صحنه رقابت حذف می کنم و تا به حال عناوین قهرمانی بسیاری را اذعان خود کرده ام.

این مربی و داور کیک بوکسینگ بانوان استان البرز، رمز موفقیت خود را علاقه  به حرفه ورزشی خود دانست و اظهار کرد: من از همانت دوران بچگی علاقه مند به  ورزش رزمی  بودم و  یادم هست همیشه فیلم‌های  رزمی به خصوص بوروسلی را  تماشا    می کردم و این شور و هیجان در من تقویت می شد و رمز موفقیتم را علاقه به ورزش کیک بوکسینگ  می دانم.

وی تصریح کرد: خیلی‌ها به من می گویند که ورزش رزمی  برای یک خانم خوب نیست و روحیه مردانه را تزریق می کند اما من همیشه می گویم که این ورزش نه تنها مردانه نیست بلکه روحیه یک خانم را تقویت و جسور می کند که در مقابل سختی‌ها و خدای ناکرده مزاحمان از خود یک خانم بتواند دفاع کند.

وی ادامه داد: شخصیت حرفه ای هیچگاه با ورزش  رزمی دچار خدشه  نمی شود و من خودم به شخصه بسیار روحیه احساسی و عاطفی دارم و همین که ورزش سالم و حرفه ای می کنم از شور و نشاط بسیار بالایی برخوردار هستم که همه را مدیون ورزش می دانم.

عنوان دار کمربند مشکی دان ۴ کیک بوکسینگ بانوان، خاطره ای از دوران ورزشی خود  گفت: من همیشه در مسابقات به هیچ چیز غیر از قهرمانی فکر نمی کنم و می دانم اما برخی حریفانم خیلی استرس دارند. در یک مسابقه ای به حریفم  سخت گیری نکردم و اجازه دادم کمی راحت در مقابل من باشد اما یک لحظه متوجه شدم انگار طرفم خیلی زرنگ است و به اصطلاح امروزی می خواهد زرنگ بازی در بیاورد همان لحظه با چند ضربه شکستش دادم و به خودم گفتم هیچگاه نباید حریف را دست کم گرفت و به او در مسابقه بها داد و باید از همان ابتدا به فکر پیروزی بود.

این دختر قهرمان و صاحب عنوان از حمایت والدینش اینگونه گفت: والدینم به خصوص مادرم که خودش قهرمان دو و میدانی بوده است بسیار در موفقیت من نقش داشته اند و هیچگاه به من نگفته اند دختر هستی و نباید ورزش رزمی را ادامه دهی و بالعکس بسیار هم به من روحیه داده اند و تشکر ویژه هم از همسرم  آقای ایروانی دارم که اجازه دادند من این ورزش را ادامه  بدهم و نه تنها مانع نبودند بلکه همه جانبه من را حمایت کرده است.

وی در پایان اظهار کرد: در حال حاضر باشگاه تاج در استان البرز را برای بانوان راه اندازی کرده ام که به عنوان مربی آموزش     می دهم و خیلی خوشحالم که دختران و بانوان از ورزش کردن آن هم رزمی استقبال می کنند.

 سوابق و افتخارات این قهرمان جوان

–         مسئول کمیته فنی هیئت رزمی استان البرز .

–         نماینده رسمی سبک ” های فول کنتاکت کیک بوکسینگ HFCKB  ” در استان البرز .

–         دارنده کمربند مشکی ” دان ۴ ” کیک بوکسینگ .

–         دارنده کمربند مشکی  تکواندو .

–         دارنده مدرک مربیگری درجه ۲ کیک بوکسینگ .

–         دارنده مدرک داوری درجه ۲ کیک بوکسینگ .

–         دارنده مدرک مربیگری درجه ۳ هاپکیدو (دفاع شخصی)، هنرهای فردی و تکواندوITF .

–         دارنده مدرک BTI  کانادا .

–         دارنده عنوان های قهرمانی طی سال های متوالی در مسابقات فول کنتاکت کیک بوکسینگ ، هنرهای فردی و تکواندو .

–         کسب عنوان بهترین فایتر(بازیکن) در مسابقات کیک بوکسینگ .

–         تنها برگزار کننده استاژهای (فنی، داوری ومربیگری) کیک بوکسینگ بانوان دراستان البرز.

–         تنها برگزار کننده همایش هاپکیدو بانوان در استان البرز .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.