آقای ظریف! آمریکا مسئول اصلی تمامی فجایع در منطقه است

نوری در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو :

 مصافحه بالا ترین مقام دستگاه دیپلماسی کشورمان با رئیس جمهور کشوری که امام راحل آن را شیطان بزرگ نامیده اند، و نگرانی راه نفوذ سیاسی دشمن در میهن عزیز ایران که رهبر معظم انقلاب پیش تر به آن اشاره نموده بودند را جدی تر کرده است.

محمد نوری، عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، در رابطه با دیدار اخیر ظریف با اوباما رئیس جمهور آمریکا گفت: مطلع شدیم که در چند روز گذشته در یک اقدام تاسف بار، بالا‌ترین مقام دستگاه دیپلماسی کشورمان با رئیس جمهور کشوری که امام راحل آن را شیطان بزرگ نامیده‌اند، مصافحه و نگرانی راه نفوذ سیاسی دشمن در میهن عزیز ایران که رهبر معظم انقلاب پیش‌تر به آن اشاره نموده بودند را جدی‌تر کرده است.

 
وی تصریح کرد: این دست رفتارهای نا‌معقول که به کرات از دولت یازدهم مشاهده می‌شود، از دو منظر قابل بررسی است؛ ابتدا اینکه کارگزاران دولت یازدهم از آغاز فعالیتشان اعتقادی به دشمن‌شناسی نداشته‌اند و این مطلب را می‌توان به وضوح در سیاست‌های خارجی دولت مشاهده کرد. دوم اینکه دولت حسن روحانی، آمریکا را دشمن نمی‌شناسد. بلکه آن را کدخدایی می‌داند که باید برای رفع مشکلات با وی نشست و برخاست کند.

 
عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران بابیان اینکه هیچ‌گاه فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در ابتدای سال ۸۸ را فراموش نمی‌کنیم که از دستان چدنی زیر دستکش مخملی گفتند: به ملت ایران، به دولت ایران، به رئیس جمهور ایران بار‌ها اهانت کردند، اظهار داشت: یکی از آمریکایی‌ها چند سال قبل گفت: ریشهٔ ملت ایران را باید کند! در همین سال‌های اخیر یکی از مسئولین آمریکایی گفت ایرانىِ خوب و معتدل ایرانی‌ای است که مرده باشد! به این ملت بزرگ، به این ملت با شرف، به این ملتی که فقط گناهش این است که از هویت و استقلال خود دفاع می‌کند، اینجور اهانت‌ها کرده‌اند.

 
وی با توجه به ادعاهای تکراری و بدون عمل خود، افزود: حالا دولت جدید آمریکا می‌گوید ما مایلیم با ایران مذاکره کنیم. بیائید گذشته را فراموش کنیم. می‌گویند ما به سمت ایران دست دراز کردیم. خوب، این چه جور دستی است؟ اگر دستی دراز شده باشد که یک دستکش مخمل رویش باشد، اما زیرش یک دست چدنی باشد، این هیچ معنای خوبی ندارد. عید را به ملت ایران تبریک می‌گویند، اما در‌‌ همان تبریک، ملت ایران را به طرفداری از تروریسم، دنبال سلاح هسته‌ای رفتن و از این قبیل چیز‌ها متهم می‌کنند!

 
نوری بابیان اینکه بالاخره یکی از دولتمردان دولت یازدهم با از دست دادن حافظه تاریخی خود دستان خود را در دستان چدنی قرار داد، ادامه داد: دستی که از آن خون مظلومان جهان می‌چکد و مسئول اصلی تمامی فجایع در منطقه است و دست عربستان را برای انجام جنایت بر علیه مردم سوریه، عراق و یمن باز گذاشته است. وزیرخارجه ایران باید پس از دست دادن با اوباما، انگشتان خود را می‌شمرد تا مبادا کم شده باشند!!! چرا که مقامات آمریکایی بدون گرفتن امتیاز، دست به هیچ اقدامی نمی‌زنند.

 
وی در پایان خاطر نشان کرد: حوزه بسیج دانشجویی با بیان حقایق فوق نسبت به این اقدام سخیفانه اعلام موضع می‌نماید و مسئولین دیپلماسی کشور دلسوزانه درخواست می‌کند که حافظ عزت خود و ملت عزیز ایران باشند و آن را در مقابل دشمن حقیر ذلت نیاندازند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.