نامه رهبر انقلاب به جوانان اروپایی اتمام حجتی با جنایتکاران غربی است

سید هاشم میرلوحی، نویسنده کتاب «آمریکای بدون نقاب» گفت: رهبر معظم انقلاب با نوشتن نامه برای جوانان اروپایی خواهان نجات تمام مردم دنیا حتی آمریکا و اروپایی ها هستند؛ این نامه اتمام حجتی است برای جنایتکارانی که بخواهند در روز قیامت برای تبرئه خود عذری بیاورند.

 سید هاشم میرلوحی، استاد دانشگاه و نویسنده در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس در خصوص دومین نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با این نامه مواضع ما رابیان کردند ضمن اینکه حقایقی را به مردم غرب خصوصا جوانان اروپایی روشن کردند.

وی افزود: از آنجایی که رسانه های گروهی در دستان صهیونیست ها است بعید می دانم روزنامه ها و مجلات غربی سخنان رهبری به طور روشن و کامل منتشر کنند و به نوعی سخنان ایشان را تحریف می کنند.

میرلوحی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب با نوشتن نامه برای جوانان اروپایی خواهان نجات تمام مردم دنیا و سعادت اخروی و دنیوی برای همه حتی آمریکا و اروپایی ها هستند و قصدشان این است که این حقایق مطابق با قرآن به گوش جهانیان برسانند؛ این نامه  اتمام حجتی برای جنایتکارانی است که در روز قیامت نخواهند برای تبرئه خود عذری بیاورند و بگویند از حقایق آگاهی نداشتند.

نویسنده کتای آمریکای بدون نقاب ادامه داد: مهم ترین هدف غرب از تبلیغات گسترده علیه مسلمان تسلط بر منطقه است که برای حمله ور شدن به کشورهای مسلمان طرح و برنامه ریزی می کنند؛ طراح و مجری قضایایی که امروز در جهان رُخ می دهد توسط خود صهیونیست ها صورت می گیرد تا جایی که داعش تربیت شده و دست پرورده خود آنها است.

میرلوحی با بیان اینکه صهیونیست ها طرح نسل کشی غیر یهود را طراحی و اجرا می کنند، تصریح کرد: یهود تمام تلاش خود را می کند تا در دنیا حرف اول را بزند و این را ما نمی گویم بلکه آمریکایی های مسیحی در این مورد صحبت می کنند از این رو رهبر معظم انقلاب اسلامی به خاطر اینکه جوانان در دام این شیاطین نیفتند و جلوگیری از یکسری از خیانت ها به جوانان اروپایی نامه نوشتند.

این نویسنده گفت: مطالبی که رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی بیان می کنند به طور غیر مستقیم برای مردم خود ما است؛ متأسفانه امروز برخی افراد حتی دانشگاهی دشمنان انقلاب و کشور را دوست می پندارند؛ سخنان رهبری باید درس و نفشه راه ما باشد.

میرلوحی خاطرنشان کرد: امید داریم مردم غرب و اروپا به این نکته پی ببرند که رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهان سعادت دنیوی و اخروی آنها است و این مطالب را در زندگی خود پیاده کنند؛ ما نگران قضایای موجود نیستیم چرا که در خط حسینی حرکت می کنیم اما نباید اجازه بدهیم مطالب رهبری و اسلام ناب محمدی(ص) تحریف شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.