جنبش دانشجویی باید در مقابل جریانات سیاسی که قصد تغییر مسیر انقلاب را دارند، بایستد

دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: یکی از مهم‌ترین بخش‌های نامه رهبر معظم انقلاب بند ۲ این نامه است که معظم‌له مجددا مواضع نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر نظام سلطه را تبیین می‌کنند. یکی از مهمترین وظایف جنبش دانشجویی این است که با مبنا قرار دادن این بند در مقابل جریانات سیاسی مختلف داخلی و خارجی که قصد دارند اینگونه القا کنند که مسیر انقلاب از این پس در رابطه با استکبارستیزی تغییر می‌کند، بایستد.

علی‌ عرب، دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به رئیس جمهور گفت: از این نامه می‌توان به عنوان جامع‌ترین نقشه راه نام برد برای اینکه جنبش دانشجویی و نهادهای مختلف کشور بدانند با برجام و توافق هسته‌ای چگونه باید برخورد کنند.

 

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین بخش‌های نامه رهبر معظم انقلاب بند ۲ این نامه است که معظم‌له مجددا مواضع نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر نظام سلطه را تبیین می‌کنند. یکی از مهمترین وظایف جنبش دانشجویی این است که با مبنا قرار دادن این بند در مقابل جریانات سیاسی مختلف داخلی و خارجی که قصد دارند اینگونه القا کنند که مسیر انقلاب از این پس در رابطه با استکبارستیزی تغییر می‌کند، بایستد.

 

عرب ضمن تاکید بر لزوم رعایت بندهای نه‌گانه نامه رهبری، قانون اخیر مجلس و ملاحظات ده‌گانه‌ شورایعالی امنیت ملی در اجرای برجام، تصریح کرد: دانشجویان باید پیگیر مطالبات و شروطی باشند که توسط مقام معظم رهبری، مجلس و شورای امنیت ملی برای اجرای برجام تعیین شده‌است و نباید اجازه داد از این خطوطی که تامین کننده امنیت و آسایش کشور است، عبور شود.

 

دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در پایان با بیان اینکه عدم توجه به شروط رهبری در بحث برجام کشور را با بحران جدی روبرو می‌کند، درپایان خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری در یکی از بندهای این نامه بر ضرورت گرفتن تضمین‌های قوی و کافی برای جلوگیری از تخلف طرف‌های مقابل و تشکیل یک هیات ناظر بر روند اجرای برجام تاکید کرده‌اند. این موضوعی است که باید توسط دولت به شدت جدی گرفته شود و عدم توجه به این موضوع مسلما ما را با مشکلات زیادی روبرو خواهد کرد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.