تجمع دانشجویان در اعتراض به کشتار شیعیان نیجریه؛

زکزاکی‌ها ندیده مرید خمینی شدند/ به عکس العمل ضعیف مسئولان کشور معترضیم

تجمع دانشجویان در اعتراض به کشتار شیعیان نیجریه مقابل دفتر سازمان ملل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تجمع  اعتراضی پر شور دانشجویان در پی کشتار جمعی از شیعیان نیجریه و عدم پیگیری و سکوت نهادهای بین المللی به همراه آحاد مردم بعد از ظهر امروز در مقابل دفتر سازمان ملل برگزار شد.

 

در این تجمع با در دست داشتن پلاکارد و سردادن شعارهایی اعتراض خود را به کشتار شیعیان در نیجریه اعلام کرده و اقدام ارتش این کشور را در حمله به شیعیان محکوم کردند.

 

تجمع کنندگان شعارهای «هیهات منا الذله»،«مرگ بر آل سعود»، «مرگ برآمریکا»، «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند»، «مرگ بر وهابی» سر دادند.

 

دانشجویان با قرائت بیانیه‌ای به تجمع خود پایان دادند. در بخشی از بیانیه پایانی دانشجویان آمده است:

کم نبودند امثال زکزاکی‌ها که ندیده مرید خمینی بت شکن شدند و سر از پا نشناخته خود را به ایران رساندند و با معارف اسلامی ناب از زبان امام راحل، از نزدیک آشنا شدند. اگر چه عده‌ای با ترس و لرز از صدور انقلاب صحبت می‌کنند، اما باید گفت انقلاب در همان لحظه پیروزی به همه دنیا صادر شد، چه عیب اگر خفاشان نمی توانند برق صدور انقلاب را ببینند.

در دورانی که عده‌ای وطن فروش در قلب ایران شعار «نه غزه، نه لبنان» سر دادند، زکزاکی و فرزندان رنگین پوستش در دل آفریقا، روز قدس را با شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» راهپیمایی می کنند. در دورانی که عده ای در ایران دم از سازش با استکبار جهانی می زنند، میلیون ها زکزاکی در نیجریه با امید به وعده الهی که «و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الورثین» علم مبارزه با استکبار را به دوش می کشند، سازش را ذلیلانه ترین و حقیرانه ترین کار می دانند.

IMG17294828

متن کامل بیانیه دانشجویان را در لینک زیر بخوانید:

زکزاکی‌ها ندیده مرید خمینی شدند/ به عکس العمل ضعیف مسئولان کشور معترضیم

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.