جوسازی علیه شورای نگهبان سرپوشی بر مسئله برجام است

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور گفت:با اشاره به بحث برجام و اجرایی شدن آن گفت: به نظرم جوسازی علیه شورای نگهبان شاید سرپوشی بر مسئله برجام باشد و تنها به دلیل منحرف کردن اذهان از موضوع مهم ملی باشد.

محمد کرمی، عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به بحث برجام و اجرایی شدن آن گفت: به نظرم جوسازی علیه شورای نگهبان شاید سرپوشی بر مسئله برجام باشد و تنها به دلیل منحرف کردن اذهان از موضوع مهم ملی باشد.

وی تصریح کرد: با مصوب شدن برجام تحریم‌هایی علیه ایران صورت می‌گیرد تحریم‌هایی که طبق قول حضرت آقا باید پس از مصوب شدن برجام صورت نمی‌گرفت.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور با اشاره به نامه روحانی به رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه تمامی تحریم‌ها برداشته شده است اظهار داشت: رهبر انقلاب در پاسخ به نامه وی اشاره کردند که تنها بخشی از آن برطرف شده است.

وی افزود: امکان دارد همین حداقل امتیازی که غرب برای ایران در نظر گرفته پس از انتخابات و مشخص شدن نتایج آن برجام به روالی که دولت ادعا می‌کند، پیش نرود.

کرمی خطاب به دولتی‌ها گفت: نسبت به موضوع برجام هوشیار باشید این فرزندان انقلاب که طبق قول حضرت آقا باید دلسوز نظام باشند با وارد شدن به اختلافات سیاسی و جناحی نظام جمهوری اسلامی را در موضع بدی قرار ندهند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.