خرید لوازم آرایش زیر نور آفتاب ممنوع

یک مسئول سازمان غذا و دارو با بیان “در مصرف لوازم آرایشی باید بسیار حساس باشیم”، اظهار داشت: مصرف لوازم آرایشی و بهداشتی باید براساس دستورالعمل‌های مربوط به هر محصول استفاده شود.

به گزارش سلامت خبرگزاری تسنیم، مصطفی اسماعیلی با بیان اینکه “در مصرف لوازم آرایشی باید بسیار حساس باشیم”، اظهار داشت: مصرف لوازم آرایشی و بهداشتی باید براساس دستورالعمل‌های مربوط به هر محصول استفاده شود.

وی افزود: لوازم آرایشی و بهداشتی در بازار در انواع مختلف وجود دارد و متأسفانه اکثر شهروندان در خرید لوازم آرایشی به‌دنبال قیمت مناسب هستند نه کیفیت آن که این یکی از اشتباهات در خرید لوازم آرایشی است.

اسماعیلی با بیان اینکه لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و تقلبی و بدون مجوزهای بهداشتی که در بازار وجود دارد اکثر با قیمت‌های بسیار پایین به فروش می‌رسد، اظهار داشت: حساسیت پوستی، ریزش موی شدید، صدمات کبدی، آکنه و جوش سرسیاه و ایجاد لکه‌های پوستی از مهم‌ترین عوارض‌های استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و تقلبی است.

رئیس اداره آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو با بیان اینکه بهترین مراکز برای خرید محصولات آرایشی و بهداشتی داروخانه‌ها و مراکز معتبر دارای مجوز هستند، اظهار داشت: شهروندان از خرید از دستفروش‌هایی که کنار خیابان و زیر نور آفتاب اقدام به فروش محصولات آرایشی می‌کنند جداً خودداری کنند چرا که عوارض شدیدتری در انتظار آنها خواهد بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.