تعامل با کشور سوئد در امور زنان بی‌بهره و مرموز است

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: تعامل بی‌بهره، مرموز و خطرناک در امور زنان با کشوری چون سوئد که گرفتار انحطاط در حوزه خانواده و زنان است نه تنها جزو اولویت‌های کنونی کشور نیست بلکه مردم را از اصلاح امور ناامید می‌کند.

احد آزادی‌خواه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس با اشاره به تلاش معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری برای تعامل در حوزه زنان با کشوری همچون سوئد، اظهار کرد: گاه دولتی‌ها اقداماتی می‌کنند که بسیار تعجب‌برانگیز است در حالی که هر مدیری می‌داند در برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت و بلندمدت باید سراغ اولویت‌ها برود و اولویت‌های بدیهی امروز مردم ما بحث اشتغال، معیشت  و رفع فساد است و مشخص نیست این‌گونه تعاملات چه سنخیتی با این اولویت‌ها دارد.

وی افزود: کسی مخالف ارتباط با سایر کشورها نیست، اگر این ارتباط و آمد و شدها برای توسعه صادرات یا واردات نیازهای ضروری کشور باشد جای تقدیر است اما متأسفانه پول مردم برای سفرها و ارتباطاتی صرف می‌شود که نه تنها خروجی مناسبی برای اولویت‌های اقتصادی و معیشتی ندارد بلکه زمنیه‌ساز بروز بحران‌های فرهنگی جدید است.

آزادی‌خواه ادامه داد: تعامل بی‌بهره، مرموز و خطرناک در امور زنان با کشوری چون سوئد که گرفتار انحطاط در حوزه خانواده و زنان است، مردم را از اصلاح امور ناامید می‌کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.