فرزانه ترکان: انتظار داشتیم که در کابینه رئیسی حداقل یک زن و یک اهل سنت وزیر شوند!

فرزانه ترکان: انتظار داشتیم که در کابینه رئیسی حداقل یک زن و یک اهل سنت وزیر شوند!/ شنیده‌های ما حاکی است که اختلافات در میان‌شان زیاد است

پیش بینی من این است که درگیری آقای رییسی و کادر ایشان در درون اصولگرایان خواهد بود!
فرزانه ترکان: انتظار داشتیم که در کابینه رئیسی حداقل یک زن و یک اهل سنت وزیر شوند!/ شنیده‌های ما حاکی است که اختلافات در میان‌شان زیاد است
گروه سیاسی جهان نیوز: اصلاح طلبان بدشان نمی آید که همین اول کار مردم را از دولت آیت الله رئیسی ناامید کنند. حال این سیاست را از طریق ادعای اختلاف در تیم رئیسی دنیال می کنند یا اینکه مدعی می شوند چون روحانی نتوانست پس رئیسی هم به دلیلی همان مشکلات پیش روی روحانی از پس کار برنخواهد آمد. توقع زایی دروغین هم تاکتیک دیگر اصلاح طلبان است.

در همین باره «فرزانه ترکان»، چهره سیاسی اصلاح طلب در گفتگو با خبرگزاری برنا گفته است: «در مورد حضور بانوان در کابینه ما به قول های آقای رییسی خوشبین بودیم ایشان از اقوام و قومیت ها و بانوان گفتند و ما تعجب کردیم که ایشان چقدر به حضور اقلیت ها در مسند های دولتی خوشبین هستند و توقع داشتیم دو وزیر از خانم ها و از اهل سنت انتخاب شود ولی فعلا با توجه به گمانه زنی ها این موضوع جدی دیده نمی شود و در حد شعار باقی مانده است».

این ادعای ترکان در حالی است که آیت الله رئیسی همواره ضمن لزوم توجه به توانایی‌های بانوان فرهیخته و یا اهتمام به حفظ حقوق اهل سنت، هیچ گاه چنین وعده‌ای را بیان نکرده بود؛ هرچند که هنوز ترکیب کابینه مشخص نشده است.

درباره «فرزانه ترکان» بیشتر بخوانید:
با تصویب FATF نرخ تورم را کنترل میکنیم

صداوسیما بیننده ندارد/ مردم به ماهواره‌ پناه می‌برند
روحانی نگذارد نمایندگان مجلس عوام فریبی کنند
لطف خداست که دولت کشور را اداره می‌کند
آیت الله هاشمی پدر معنوی انقلاب است!

ترکان همچنین مدعی اختلاف در بین تیم رئیسی و اصولگرایان شده و گفته است: «پیش بینی من این است که درگیری آقای رییسی و کادر ایشان در درون اصولگرایان خواهد بود. شنیده های ما حاکی است که اختلافات در میان خودشان زیاد است و اگر این مشکل حل شود ما هم نظاره گر این خواهیم بود که آیا یک دست بودن قوا می تواند مشکل را حل کند؛ تاریخ می نویسد و ما هم تماشاگر آن هستیم».

چندی پیش هم حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران با اظهاراتی که بوی اختلاف افکنی در بین نیروهای جبهه انقلاب می داد گفته بود: «بین قالیباف و رئیسی شکاف زیادی وجود دارد!» و «رئیسی اگر بخواهد کشور را ملایم اداره کند تندروهایی مثل جلیلی قبول نمی‌کنند»

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.