خانم عباسی

نفوذ تفکر غربی در برنامه‌های امور زنان مانع از پیشرفت ارزش‌های اسلامی می‌شود

رئیس بنیاد فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده با انتقاد از اصرار برخی از مسئولان بر الگوگیری از جوامع غربی در حوزه زنان و خانواده گفت : نفوذ تفکر غربی در برنامه ‌های امور زنان مانع از پیشرفت ارزش‌های اسلامی می‌شود.

زهرا عباسی در گفت ‌وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس گفت : زنان مسلمان کشورمان با انقلاب عظیم اسلامی هویت و شخصیت واقعی خود را به دست آوردند و با اعتماد به نفس و خودباوری به مدارج علمی و معنوی مؤثری دست یافتند.

وی افزود : همچنین زنان با حفظ حجاب در عرصه‌های فرهنگی ، سیاسی و اجتماعی در کنار نقش مادری و همسری خود در مسئولیت ‌های مهم اجتماعی نیز نقش‌آفرینی کردند.

رئیس بنیاد فرهنگی اجتماعی زنان ادامه داد: اگرچه هنوز تا رسیدن به اهداف بلند اسلامی فاصله وجود دارد ولی برخی از گروه‌های انحرافی سعی دارند با نفوذ تفکر غربی در برنامه‌های مربوط به زنان و خانواده مانع از پیشرفت و گسترش ارزش‌های اسلامی زنان و خانواده شوند.

عباسی افزود : در حال حاضر شاهد هستیم که برخی از مسئولان امور زنان در دولت یازدهم نسبت به الگوگیری از غرب تأکید دارند در حالی که غربی‌ها به پوچی و بیهودگی تفکرات فمنیستی پی برده‌اند و همین موضوع باعث شده است که اساس خانواده در بسیاری از خانواده‌های غربی متزلزل شود.

وی ادامه داد : چرا مسئولان بر الگوگیری از غرب اصرار دارند در حالی که زنان مسلمان انقلابی ایران اسلامی به خوبی دریافته‌اند که راه سعادت آنان الگوگیری از حضرت زینب (س) و حضرت زهرا (س) است لذا کسانی که دیدگاه‌های عقب‌مانده غرب را پیشه خود می‌کنند دیر یا زود از گردونه انقلاب اسلامی خارج می‌شوند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.