ترویج نگرش فمینیستی به اسم مدرنیته زمینه بی بند و باری را فراهم می‌کند

رئیس بنیاد فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده با انتقاد از طرح برخی مباحث از سوی مسئولان امور زنان و خانواده در زمینه تعارض برخی گزاره‌های دینی با مدرنیته گفت: ترویج نگرش فمینیستی به اسم مدرنیته زمینه بی بند و باری را ایجاد می‌کند.

زهرا عباسی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس گفت: جاهلیت مدرن ریشه در تفکر سکولار دارد در حوزه زنان و خانواده ترویج نگرش فمینیستی به اسم مدرنیته و با شعار فریبنده تساوی حقوق زن و مرد بدون توجه به جنسیت آنها جلوه گری می‌کند.

وی ادامه داد: متأسفانه مشاهده می‌شود که مسئولان حوزه زنان و خانواده و برخی نظریه پردازان سعی در تعریف این اندیشه دارند و گفتمان آنها در دیدارها، مصاحبه یا برگزاری دوره‌های آموزشی در استان‌ها متأثر از این اندیشه است که « در دنیای امروز برخی از گزاره های دینی برای زنان پاسخگو نیست و این گزاره ها متناسب با زمان خودش بوده و در حال حاضر چالش های زیادی با دنیای مدرنیته به وجود آورده است» در حالیکه این اندیشه با فطرت زنان در تضاد بوده اعتماد به نفس آنها را ضعیف و آنها را در مقابل اندیشه‌های انحرافی خود باخته می‌کند و زمینه تجرد گرایی و رفاه طلبی و بی بند و باری را فراهم می‌کند.

رئیس بنیاد فرهنگی اجتماعی زنان اظهار داشت: گسترش این اندیشه از آفت‌های بزرگ انحراف از اصول و ارزش‌های انقلاب،  امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در این حوزه است.

عباسی اظهار داشت: مسئولان امور زنان و خانواده اجرای اندیشه‌های حضرت امام(ره)  را در تدوین برنامه‌ها و گفتمان خود جدی بگیرند و اجازه ندهند که دشمنان آرمان مقدس زنان شهیده در ۱۷ شهریور و دفاع مقدس را به سخره بگیرند اگر خدای ناخواسته غیر از این عمل کنند خانواده‌های شهدا اجازه نخواهند داد که دشمنان با تهاجم فرهنگی گفتمان امام(ره) و انقلاب اسلامی را در حوزه زنان و خانواده تضعیف کنند.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.