مادر شهید احمدی‎روشن: مادران بهترین سنگربانان خانواده در برابر دشمن هستند

مادر شهید مصطفی احمدی‎روشن (شهید هسته‎ای) گفت: شاید مادران و زنان نتوانند در جهاد شرکت کنند اما بهترین سنگربانان خانواده در برابر هجمه‎های دشمن هستند.
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، صدیقه سالاریان شامگاه شنبه در مراسم تجلیل از بانوان ایثارگر استان گلستان در تالار فخرالدین اسد گرگانی شهر گرگان اظهار کرد: وظیفه زنان و مردان به خوبی در اسلام ناب محمدی توصیف شده و اگر بخواهیم مادرانی موفق باشیم و فرزندانی صالح و مومن تربیت کنیم تنها در سایه عمل به احکام اسلام است.

وی در ادامه افزود: زنان باید بین وظیفه مادری، همسری و همچنین کار بیرون منزل اولویت را به مادری داده تا بتوانند نسلی موفق را به جامعه تحویل دهند.

بهترین الگو برای زنان مسلمان حضرت فاطمه (س) است

سالاریان با بیان اینکه بهترین الگو برای زنان مسلمان حضرت فاطمه (س) و زنان خاندان ایشان هستند، خاطرنشان کرد: من تنها در تربیت فرزندانم از این بانوان برجسته مدد خواستم و زیر سایه این بزرگواران به فرزندانم تعلیم دادم.

مادر شهید احمدیروشن با ذکر خاطرهای از فرزند شهیدش اذعان کرد: شهید «مصطفی احمدیروشن» همیشه شهدا را الگوی خود میدانست و با اتکا بر شهدا آرزوی شهادت میطلبید و امروز از اینکه فرزندم به آرزوی دیرینه خود رسیده است، خوشحال هستم.

وی در ادامه متذکر شد: نه تنها من بلکه تمامی مادران شهدا هیچگاه برای شهادت فرزندانشان گریه نمیکنند زیرا ما نمیخواهیم با اشکهای خود دشمنان را شاد و دوستان را غمگین سازیم.

اجازه نفوذ آمریکا در مسائل کشور را نمیدهیم

سالاریان همچنین در خصوص سخنان رهبری در رابطه با اجازه ندادن نفوذ آمریکا در ایران اذعان کرد: هیچگاه مردم دلاور ایران اجازه نفوذ به آمریکا را در مسائل کشور نخواهند داد همانگونه که رهبر معظم انقلاب اجازه نمیدهند.

وی پاسداری از نظام را وظیفه همه ملت دانست و افزود: توافقی موفق است که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربهای وارد نکند و طبق فرمایشات رهبری انجام گیرد.

مادر شهید احمدیروشن با بیان اینکه جمعیت ایران رو به میانسالی است، اذعان کرد: باید در تمام مسائل به فرامین رهبر معظم گوش فرا دهیم زیرا همانطور که پژوهشگران اعلام کردهاند جمعیت ایران رو به میانسالی است.

وی افزود: نسل آینده در همه چیز نیاز به آموزشهای درست دارد که این آموزشها در گرو پرورشی مناسب صورت میپذیرد.

به گزارش فارس، «طرح لشگر فرشتگان»، برای تجلیل از بانوان مجاهده و ایثارگر کشور در سه مرحله مدرسه‌ای، شهری و استانی در سراسر کشور زیر نظر انجمنهای اسلامی دانش آموزی در حال برگزاری است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.