همسر شهید رضایی‌نژاد : داریوش پاداش اخلاصش را با شهادت گرفت

همسر شهید رضایی‌نژاد گفت:اخلاص در کار یکی از ویژگی‌های شهید رضایی‌نژاد بود که سبب شد تا خداوند شهادت را به عنوان پاداش به او هدیه کند.
شهره پیران، همسرشهید رضایی‌نژاد، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به این موضوع که آرمیتا درحال حفظ قرآن کریم است، گفت: آرمیتا جزء ۳۰ را حفظ می‌کند و من از این بابت بسیار خوشحالم؛ او به قرآن بسیار علاقمند است و روزانه قرآن می‌خواند و همین امر می‌تواند انشالله اثر خوبی در زندگی‌اش داشته باشد.

وی افزود: پس از شهادت همسرم، قرآن تنها چیزی بود که آرامم می‌کرد. شهادت همسرم ضربه سختی در زندگی‌ام بود و زمانی که در این لحظات مضطرب می‌شدم، تنها پناهم قرآن بود و همین آیات قرآن آرامبخش لحظاتم بود.

همسر شهید رضایی‌نژاد تصریح کرد: در لحظه‌های سخت و زمانی که به قرآن پناه می‌آوردم، شاهد آیاتی بودم که خداوند در آن آیات می‌فرماید که شهدا زنده‌اند و همین آیه آرام‌بخش لحظه‌های سختم بود.

وی بیان کرد: مدتی است مجری برنامه‌ای در خصوص خانواده‌های شهدای مدافع حرم هستم و در یکی از برنامه‌ها، دختربچه‌ای که چندسالی از آرمیتا بزرگ‌تر بود، دلش برای پدرش تنگ بود. به او گفتم خداوند در قرآن فرموده است که شهدا زنده‌اند پس پدرت زنده‌ است. حتی توصیه‌اش کردم که به هنگام ناراحتی قران بخواند چراکه قرآن من و آرمیتا را آرام می‌کند.

پیران اظهار کرد: اخلاص در کار یکی از ویژگی‌های شهید رضایی‌نژاد بود که سبب شد تا خداوند شهادت را به عنوان پاداش به او هدیه کند؛ داریوش، نه برای پول و نه برای مقام کار می‌کرد بلکه او همیشه اخلاص در کار داشت و هیچگاه اهل ریا نبود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.