حجاب بهانه ای برای ایجاد تبعیض علیه زنان مسلمان آمریکایی

یک زن مسلمان آمریکایی گفت: زنان مسلمان در آمریکا به راحتی نمی توانند شغل داشته باشند و باید در این راه سختی های زیادی را تحمل کنند، وضعیت زنان خصوصا زنان مسلمانان در آمریکا به دلیل حجاب مناسب نیست و تبعیض زیادی وجود دارد.

نساء اسلام محمد یکی از زنان مسلمان آمریکایی است که در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس با بیان اینکه ۳۵ سال پیش به دین مبین اسلام گرویده است، اظهار داشت: من در خانواده مسیحی متولد شدم و زمانی که ازدواج کردم دین اسلام را برگزیدم، همسر و فرزندانم نیز مسلمان هستند.

وی افزود: بنده خبرنگار و روزنامه نگار هستم، زنان مسلمان در آمریکا به راحتی نمی توانند شغل داشته باشند و باید در این راه سختی های زیادی را تحمل کنند، وضعیت زنان خصوصا زنان مسلمانان در آمریکا به دلیل حجاب مناسب نیست، تبعیض بسیار زیاد است اما سعی می کنیم با این شرایط مبارزه کنیم.

این زن مسلمان آمریکایی با بیان اینکه در آمریکا بنا بر ادعای رعایت حقوق بشر که دارد، حقوق بشری وجود ندارد زمانی که از رسانه ها تصاویر وحشی گری، تجاوز به آب و خاک و کشتار زنان و کودکان ملت های مسلمان نظیر بحرین، یمن، فلسطین و غزه را می بینیم که به واسطه دولت ما رخ داده است واقعا قلبمان به درد می آید و گریه می کنیم.

نساء اسلام محمد، ادامه داد: من مادر ۵ فرزند هستم ، یک دختر و ۴ پسر دارم، در مدارس آمریکا و دیگر کشورهای غربی اسلام تدریس نمی شود از آنجایی که تربیت اسلامی فرزندانمان برایم مهم است آنها را در مدارس مخصوص مسلمانان ثبت نام می کنیم؛ مادر نخستین آموزگار فرزند است و نقش تاثیرگذاری در رشد و بالندگی کودک دارد.

این زن مسلمان آمریکایی در خصوص نگرشی که به زنان ایرانی دارد، خاطرنشان کرد: من یک مسلمان هستم و هیچ گاه تحت تاثیر تبلیغات سوء غرب مبنی بر ضایع شدن حق زنان ایرانی قرار نمی گیریم چرا که به خوبی می دانم تمامی این تبلیغات دروغی بیش نیست چرا که زنان مسلمان ایرانی در تمامی عرصه های اجتماع فعالیت دارند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.