دولت مردان با روحیه و مواضعی انقلابی، جلوی زیاده خواهی آمریکا را بگیرند

همسر سردار شهید منصور عابدی با اشاره به نقض آشکار برجام از سوی آمریکا گفت: شاهد دست کردن آمریکا در جیب ملت ایران هستیم آن هم در مقابل چشم مسئولین کشور! باز هم روح برجام سالم است و نقض نشده! با این همه عهد شکنی باید پرسید آیا برجام اصلا روحی هم دارد ؟

فاطمه توکلی، همسر سردار شهید منصور عابدی در گفت وگو با پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس، در پاسخ به این سؤال که آیا برداشت غرامت ۲ میلیارد دلاری از اموال بلوکه شده ایران، نقض برجام محسوب می شود یا نه، اظهارداشت: این نقض آشکار برجام است و با توجه به تاریخ عهد شکنی و دشمنی آمریکا با ایران و فرمایشات مقام معظم رهبری و هشدارهای ایشان، بروز چنین رفتاری از جانب آمریکا نه تنها قابل پیش بینی بلکه قطعی بود.

وی ادامه داد از ابتدا رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که من خوشبین نیستم، اینها – آمریکا- خدعه می کنند، دشمن همیشه دنبال نیرنگ و خدعه است.. و ما چون پیرو ولایت هستیم از اول می دانستیم  این تعهدات کارساز  نیستند.

همسر سردار شهید عابدی گفت: همه این مذاکرات، بیانیه های، تعهدات و در نهایت برجام بازی بیش بر سر ایران نبود و خوب هم بازی در آوردند! و مشتی غافل هم گولشان را خوردند.

توکلی با بی اهمیت خواندن بیانیه های دولت و حکم های غیرقانونی کنگره آمریکا، اظهار داشت: رهبر انقلاب می فرمانید:« ورق پاره یک دولت فاسد پوک، علیه حزب الله اهمیتی ندارد، امروز حزب الله پیکره رشید خود را در دنیای اسلام نشان می دهد و بیانیه یک دولت فاسد وابسته تو خالی پوک علیه او اهمیتی ندارد» بنابر این فرمایشات، ورق پاره های آمریکا و ادعای خالی و پوک آنها برای ملت ایران نیز بی اهمیت و فاقد اعتبار است.

وی گفت: امروز مردم ما باید از مسئولین بخاطر اعتماد و رد کردن برخی از خطوط قرمزها در مذاکرات و از آمریکا به خاطر عهد شکنی و دزدی به با بهانه هایی کذب، مطالبه گری کنند.

همسرسردار شهید عابدی با اشاره به برخی از اتفاقات و جریاناتی که در کشور بر سر بنزین یا درج نامه هایی از سوی سرانه فتنه، گفت متأسفانه این موارد هم  بازیگری برای منحرف کردن ذهن مردم از برجام و مطالبه گری آنها در این خصوص است، چرا که شاهد هستیم نه تنها تحریم ها حذف نشدند بلکه تعلیق هم نشده و به شکل و ظاهری دیگر رخ می نمایانند! و حال شاهد دست کردن آمریکا در جیب ملت ایران هستیم آن هم در مقابل چشم مسئولین کشور! باز هم روح برجام سالم است و نقض نشده! با این همه عهد شکنی باید پرسید آیا برجام اصلا روحی هم دارد ؟

توکلی ادامه داد: این مذاکرات و در نهایت برجام باعث شد که مردم، مخصوصا آنها که چهره آمریکا را بزک کرده نشان می دادند، خود عهد شکنی و دشمنی و خدعه این کشور را لمس کنند.

همسر سردار شهید منصور عابدی در پایان گفت: آبرو، عزت مردم ایران از هر چیزی مهم است و باید در حفظ آن کوشید، دولتمردان جلوی آمریکا بایستند، انقلابی پیش بروند و بر روی مواضع انقلابی خود بایستند و در این راه باز هم خانواده شهدا و ایثارگران پیش قدم هستند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.