63fe4f3c406352de4de0e20bcccb9aa1

پیروزی معنادار اصول گرایان در مشهد/ هر پنج نماینده منتخب اصول گرایان وارد مجلس شدند/ کریمی قدوسی و پژمانفر با رای بالای مشهدی ها در مجلس

لذا در مشهد مقدس اصول‌گرایان به پیروزی صد در صدی دست یافته اند. اما نکته جالب توجه این است که شکست اصلاح طلبان در مشهد در حالی رخ داده که حسین امینی سرلیست اصلاح‌طلبان از چهره های شاخص حامی دولت و از استانداران خاتمی می‌باشد که با تبلیغات وسبع در شهر مشهد و هزینه میلیونی و امضاء هاشمی و خاتمی در تبلیغات و دوپینگ حمایت اهل سنت در مشهد به میدان آمد اما در نهایت با ۱۸۶ هزار رای نتوانست در روهدهای اول قرار گیرد و بنابر آخرین اخبار جریان اصلاحات در دومین کلان سهر کشور کاملا شکست خورده است.
گروه سیاسی-رجانیوز: با پایان یافتن تدریجی شمارش آراء دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نتایج آراء به تدریج در برخی از شهرستان ها در حال مشخص شدن است.
به گزارش رجانیوز هر چند که برخی از رسانه های خارجی همچون بی بی سی فارسی سعی بر القاء پیروزی اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان در انتخابات مجلس شورای اسلامی در کل کشور را دارند؛اما واقعیت آن است که نتایج فعلی، نشان می دهد که پیروزی اصلاح طلبان بیشتر محدود به شهر تهران و تعداد معدودی از حوزه ها بوده است و به علت  گسترده بودن حوزه‌های انتخاباتی در سراسر کشور و پخش بودن آراء در سطح استان‌ها به طور کلی همچنان اصولگرایان پیشتاز انتخابات در کل کشور هستند.
در همین راستا بررسی برخی از حوزه‌های انتخاباتی نشان از پیروزی  اصول‌گرایان دارد که در این گزارش برای نمونه به نتایج آراء حوزه انتخاباتی مشهد و کلات خواهیم پرداخت.
حوزه انتخاباتی مشهد و کلات دارای پنج کرسی در مجلس بوده که طبق اخبار منتشر شده تمامی این کرسی ها به کاندیدهای اصول گرا رسیده که نشان از پیروزی صد در صدی اصول‌گرایان در مشهدالرضا دارد. نمایندگان انتخاب شده به شرح زیر می‌باشند:
۱-  نصر الله پژمان‌فر
نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای؛ اصول‌گرا و عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی
طبق برخی اخبار با کسب ۲۶۳ هزار رای هم اکنون در جایگاه نخست در مشهد قرار گرفته و به مجلس دهم راه پیدا کرده است
۲- سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی
قاضی زاده هاشمی نماینده فعلی مجلس و سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی
تعداد آراء: ۲۶۱ هزار رای؛ به عنوان نفر دوم وارد مجلس دهم شده است
۳- محمد حسین حسین زاده بحرینی
عضو هیات علمی گروه اقتصاد دانشگاه فردوسی مشهد، نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی؛ اصول گرا
تعداد آراء: ۲۴۶ هزار رای؛ به عنوان نفر سوم نماینده مردم مشهد در مجلس دهم شده است
۴- رضا شیران خراسانی
اصول گرا؛دانش آموخته دکترای تخصصی حقوق بین الملل دانشگاه علامه طباطبایی تهران است که سمت های مختلفی همچون مشاور شهردار تهران و وزیر کشور را در کارنامه خود دارد.
تعداد آراء: ۲۳۸ هزار رای؛ به عنوان نفر چهارم وارد مجلس دهم از حوزه انتخابیه مشهد و کلات شده است.
۵- جواد کریمی قدوسی
اصول گرا و عضو جبهه پایداری؛ نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی
تعداد آراء: ۲۲۲ هزار رای؛ پنجمین فردی که از مشهد مقدس به مجلس دهم راه یافته است.
لذا در مشهد مقدس اصول‌گرایان به پیروزی صد در صدی دست یافته اند. اما نکته جالب توجه این است که شکست اصلاح طلبان در مشهد در حالی رخ داده که حسین امینی سرلیست اصلاح‌طلبان از چهره های شاخص حامی دولت و از استانداران دولت اصلاحات می‌باشد  که با تبلیغات وسیع در شهر مشهد و هزینه میلیونی و امضاء هاشمی و خاتمی در تبلیغات و تلاش برای جلب آراء اهل سنت  در مشهد به میدان آمد اما در نهایت با ۱۸۶ هزار رای  نتوانست در رویدادهای اول قرار گیرد و بنابر آخرین اخبار جریان اصلاحات در دومین کلان شهر کشور کاملا شکست خورده است.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>