22268_258

پشت پرده جریان انحرافی از زبان برادر احمدی نژاد:

به مناسبت درگذشت مرحوم داوود احمدی نژاد
پشت پرده جریان انحرافی از زبان برادر احمدی نژاد: جریان انحرافی یک شبکه نفاق است؛ لیدر جریان انحرافی اصلاً اصل ولایت فقیه را قبول ندارد/ اینها به دنبال فتنه بزرگ‌تر از فتنه ۸۸ هستند
مرحوم احمدی نژاد گفته بود: «لیدر جریان انحرافی اصلاً اصل ولایت(فقیه) را قبول ندارد و ادعا می‌کند امام زمان (عج) پای سفره ماست و ما را هدایت می‌کند؛ یعنی همانطور که خوارج نهروانی در زمان علی (ع) می‌گفتند ما مستقیم از خدا دستور می‌گیریم و کاری به امام نداریم، این‌ها هم ادعا دارند که ما مستقیم به امام عصر متصلیم و به ولی فقیه نیازی نداریم».
گروه سیاسی – رجانیوز، داوود احمدی نژاد برادر بزرگ رئیس جمهور دولت های نهم و دهم در روز چهارشنبه(۱۲مهر۹۶) دارفانی را وداع گفت.
به گزارش رجانیوز، مرحوم احمدی نژاد علاوه بر نسبت برادری با احمدی نژاد از مسئولان دولت نهم بود و به همین دلیل می توان گفت که اطلاعات خوبی در خصوص آن دوران داشت. ریاست بازرسی ویژه ریاست جمهوری مسئولیتی بود که به واسطه حسن اعتماد محمود احمدی نژاد به برادرش نصیب آن مرحوم شده بود.
 اما این مسئولیت و همکاری با دولت برای او زیاد دوام نیاورد و مخالفت های او با جریان انحرافی باعث شد تا مورد غضب عناصر این جریان قرار بگیرد و برای همیشه از دولت کنار گذاشته شود و حتی در بایکوت خبری دولت قرار بگیرد. او که در سال ۸۷ از مسئولیت خود برکنار شد بارها در سخنرانی های متفاوت به تبیین و توضیح جریان انحرافی پرداخته است.
داوود احمدی نژاد را باید در شمار افرادی شناخت که ارزش های انقلابی را فدای نسبت ها و محبت های خانوادگی   نکرد و آنجا که باید در مقابل انحرافات سینه سپر می کرد. هرچند در این  راه هزینه آن را هم پرداخت کرد اما لذت میز و صندلی ریاست هیچگاه او را از مسیر راستین جدا نکرد.
داوود احمدی نژاد در سخنرانی های خود در محافل مختلف، چه در شهرستان ها و چه در تهران، صریحا در برابر برخی انحرافات و تخلفات موضع گیری کرد و به طور مرتب در خصوص این جریان به افشاگری پرداخت. این افشاگری ها تا آنجا پیش رفت که رئیس دفتر رئیس جمهور دهم، از داوود احمدی نژاد به دادگاه شکایت کرد.
رجانیوز به مناسبت درگذشت مرحوم داوود احمدی نژاد برخی از مواضع و سخنان ایشان را بازخوانی و در  اختیار مخاطبان قرار داده است.
مرحوم داوود احمدی نژاد در یک سخنرانی مهم در سال ۹۰ که در قم انجام داده بود می گوید:  بعضی از اعضای جریان انحرافی در عمق نفاق بوده و اصولا یک شبکه هستند و تنها سه یا چهار نفرشان روی آب بوده و نقش آفرینی می‌کنند. وی با بیان اینکه برای گذر از فتنه‌های آینده باید گوش به فرمان ولی فقیه خود باشیم، گفت: جریان انحرافی به دنبال یک فتنه بزرگ‌تر از فتنه ۸۸ هستند و اگر موفق بشوند می‌خواهند این فتنه را عملیاتی کنند؛ اما کجا موفق نمی‌شوند؟ آنجا که ما چشم‌مان فقط به ولایت باشد.
داوود احمدی‌نژاد گفت: همین امروز قوه‌قضائیه می‌خواهد اینها را بگیرد اما می‌گویند این افراد خط قرمز ماست و نمی‌شود با آنها برخورد کرد؛ در حالی که خط قرمز ما قانون است و افراد خط قرمز نیستند؛ اگر قرار باشد که هر کس خط قرمز باشد هرج و مرج می‌شود.
او در سخنان دیگری نیز در خصوص ماهیت این جریان گفته بود: «این‌ها یک فرقه شدند، یک الگوهای غیرمنطقی پیدا کردند که اخلاق، شرع و قانون در آن‌ها نیز وجود ندارد»
محمود احمدی نژاد در مراسم تدفین داوود احمدی نژاد
او در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان نیز گفت: «جریان انحرافی به دنبال مجلسی است که بویی از ولایت فقیه نداشته باشد تا به اهداف ناصواب دست یابد.
او چند روز بعد در مصاحبه‌ای به مقایسه مشایی با عطاءالله مهاجرانی پرداخت و اظهار داشت: «لیدر جریان انحرافی اصلاً اصل ولایت(فقیه) را قبول ندارد و ادعا می‌کند امام زمان (عج) پای سفره ماست و ما را هدایت می‌کند؛ یعنی همانطور که خوارج نهروانی در زمان علی (ع) می‌گفتند ما مستقیم از خدا دستور می‌گیریم و کاری به امام نداریم، این‌ها هم ادعا دارند که ما مستقیم به امام عصر متصلیم و به ولی فقیه نیازی نداریم».
گفتنی است ارتباطات جریان انحرافی در ماه های اخیر با جریان فتنه به طور محسوسی افزایش یافته است تا جاییکه احمدی نژاد اعلام کرده بود موافق حصر فتنه گران نیست و حتی نامه مشایی به محمد خاتمی از سران فتنه۸۸ را نامه ای تاریخی و تحسین برانگیز معرفی می کند و حتی این فتنه گر برای احمدی نژاد پیام تسلیت فرستاد.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>