حیدر رحیم پور-min

یادداشت حیدر رحیم‌پور ازغدی درباره «دراویش»

حکایت روباه پیر و دراویش داعشی مسلک

آخر چگونه رئیس‌جمهور کشوری که می‌داند در کشورش، روزانه ده‌ها نفر به‌دلیل تیراندازی و درگیری‌های خیابانی کشته و زخمی می‌شوند شرم نمی‌کند و حمله داعش‌وار یکی از دراویش با یک دستگاه اتوبوس به صف سربازان و ماموران نیروی انتظامی را اغتشاش عمومی می‌خواند!

حیدر رحیم‌پور ازغدی- رجانیوز:  درویشی و پریشانی، حالتی است که روباه پیر همیشه از آن سود برده است. چون می‌دانیم آن‌چنان که هرگاه در جنگل، بچه‌آهویی از مادر دور افتد و گمراه شود، شکار روباه جنگلی می‌گردد. عارفان و متکلمانی، به این حالت درویشان پی بردند و چون دانستند درویشان دانای تعهد و تعصبند لیکن گمراه، خود درویش‌مسلک شدند و در میان آنان نفوذ کردند، تا آن‌جا که برخی قطب درویشان هم گردیدند و به همین، بسیاری از درویشان را از پریشانی نجات دادند و به‌سوی علم هدایت کردند و از باورهای متحجرانه و متعصبانه رهایی بخشیدند.

این‌جا بود که انگلستان، روباه پیر، خود را به گناباد آرام و رامترین شکارگاه رسانید و با پرکردن شکم کلان‌درویشانی، از آنان خواست سلسله درویشانی را به نام دراویش گنابادی تشکیل دهند که امتیازاتشان از همه دراویش بیشتر باشد و آنان توانستند دراویشی را بیافرینند که معاشری با آنان قسم می‌خورد: اگر قطب درویشان سرچاهی رود و بگوید هرکس خود را در این چاه افکند مستقیم وارد بهشت می‌گردد این دراویش برای فرود در چاه از یکدیگر سبقت می‌گیرند و دیری است که افسار چنین مخلوقاتی به‌دست انگلستان است و خوب از آنان بهره می‌گیرد.

هفته‌‌های پیش از ترامپ می‌شنیدم که می‌گفت برای ایجاد آشوب و همراهی با اغتشاش‌گران در ایران به کمک آمریکا بیاید و روباه پیر که اینک در بالاها پایگاهی ندارد، به خانقاه درویشان گنابادی رفت و از نمایندگان خود خواست که چند نفری از وابسته‌ترین‌ها را برای ایجاد آشوب به تهران بفرستند و به راننده داعش‌مسلک دستور داد که باید سربازان و مردم عادی را به زیر بگیری. کار دون‌مایه و ددمنشانه‌ای که یک رانندۀ مست یا دیوانه هم می‌توانست با اتوبوس انجام دهد ولی رسانه‌‌های خبری غرب، همین‌ حرکت دیوانه‌وار را اغتشاش و آشوب‌های براندازانه در ایران نامیدند و بلندگوهایشان اعلام کرد که اعتراض مردمی در ایران بالا گرفته، تا آن‌جا که مردم از بیم جانشان می‌ترسند به خیابان‌ها بیایند!

و من می‌گویم اگر چنین حرکات فسقلی، اغتشاش است، با معیارگرفتن آن‌چه در آمریکا صورت می‌پذیرد باید گفت که در آمریکا جنگ دوباره‌ای برپاگشته که از جنگ داخلی گذشته‌اش خطرناکتر است.

 آخر چگونه رئیس‌جمهور کشوری که می‌داند در کشورش، روزانه ده‌ها نفر به‌دلیل تیراندازی و درگیری‌های خیابانی کشته و زخمی می‌شوند شرم نمی‌کند و حمله داعش‌وار یکی از دراویش با یک دستگاه اتوبوس به صف سربازان و ماموران نیروی انتظامی را اغتشاش عمومی می‌خواند!

دلیل چرایی این پررویی را از کتاب آیینی و آیین‌نامۀ صهیونیست‌ها بخوانید؛ چرا که می‌نویسد هرگاه به قدرتی رسیدید که توانستید افرادی را به ریاستی برسانید سعی کنید برگزیدۀ شما دارای عقدۀ جنسی باشد؛ زیرا عقده‌هایی که در دوران کودکی برایش آفریده‌اند، او را فرمان‌بردار می‌کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>